czwartek, 4 stycznia 2018

"Newspaper" Pillow

This time I would like to show you one of my last pillows. This is one of those that I like the most. Modern (of course) , in neutrals colors ( just to change ), with awesome matchstick quilting ( my big love). 
But these are only my feelings and maybe completely divergent with yours.
Take a look and rate my work :)


Tym razem chciałabym Wam pokazać moją najnowszą poduszkę. Jest to jedna z tych, które podobają mi się najbardziej. Nowoczesna ( oczywiście !), w neutralnych kolorach ( tak dla odmiany ), z cudownym pikowaniem matchstick quilting ( które uwielbiam ).
Ale to tylko moje odczucia i być może całkowicie rozbieżne z Waszymi. Rzućcie okiem i oceńcie sami :)




As always I have used Aurifil threads for quilting. This time Mako 50/2 No.2310 
Jak zwykle do pikowania użyłam wspaniałych nici firmy Aurifil. Tym razem wybrałam kolor nr 2310.


The back side has a grid quilting ( my second big love ).
Tył poduszki przepikowałam w krateczkę, moją drugą miłość jeżeli chodzi o nowoczesne pikowanie.








Finished size: 17.5"x17.5"
Fabrics:
Front side: Mostly Moda Fabrics
Back side: Kona Cotton Solid in Silver

Quilting: using Aurifil threads 2310 (front side), 2605 (back side)

Rozmiar: 44cm x 44cm
Tkaniny:
Przód: Głównie tkaniny firmy Moda Fabrics
Tył: Kona Cotton w kolorze Silver


4 komentarze:

  1. I LOVE this and that quilting is incredible!!! I also like the way you finished the back of the pillow. Just beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Dzięki lamówce i pikowaniu powstał tzw. efekt ŁAŁ! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się wspaniale! Super połączenie dwóch rodzajów pikowań, no i perfekcja wykonania ( zresztą jak zawsze). :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love everything about it ! Simplicity of the design, colours and quilting. And the back is amazing too !

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!